Zlatni dan


Kad sve moje brige se
U sumrak kasni slegnu
I kad noćna tmina zlatni dan uguši
I kad se sa brda oko Sarajeva
Sunce iza horizonta sruši
Pustim tišinu
Da umjesto mene zbori
Sve riječi nježne koje usne ćute,
Srce tad nemuštim jezikom
O tebi progovori
I opet mi misli sve o tebi slute.

Onda se prepustim uspavankama
Što ih zlatnom danu pjevuši Svemir
Prepoznam tebe u ponekoj strofi
U smiraju dana moj najveći si nemir.

Čežnjom te zovem, ime ne spominjem
i ko zna zašto drhtim od tvoje blizine
uzalud samu sebe opominjem
da možda nismo rođeni za iste visine.

Ja, sanjar što čelom zapinje za oblake
i nogama rijetko na zemlji stoji
Previše romantična, previše brižna
Ti, olovni vojnik što života se ne boji
tvrđava hladna i meni nedostižna.

Čovjek iz snova, a satkan od stvarnosti
Obasjan posljednjim sunčevim zrakom
Ismijavaš moja maštanja i iluzije
Po horizontalama svoje realnosti
Ti, svetionik nad ko zna čijim mrakom.

I otkud onda  u mome smiraju,
u stihu, pjesmi i ponekoj kapi kiše
kad nikad nismo jedno kraj drugog zastali,
a sretali smo se i previše.

Hiljadu je pitanja, a nijedan odgovor
i ne znam više zašto, i ne znam kako
tražim neki dobar izgovor
da progutam ono što nikad neću moći da izustim
udahnem duboko, nostalgično i lako
a onda te niz vjetar pustim.

I ponovo sama
Sa oduševljenjem djeteta
Ispraćam na počinak još jedan zlatni dan
Pred mojim očima puklo Sarajevo
U prizor nestvaran k'o najljepši san.

Коментари